برای ورودی ساختمان موکت انتخاب کرده اید؟

موکت ورودی ساختمان

موکت ورودی ساختمان اولین و آخرین چیزی است که مردم هنگام ورود به داخل ساختمان می بینند ، بنابراین انتخاب کفپوش ورودی ساختمان ایجاد یک تأثیر ماندگار مهم می باشد.

آمارها نشان می دهد که تا 80٪ از آلودگی های یک ساختمان در کف کفش های مردم ایجاد می شود. نصب یک سیستم موکت اداری تایل ورودی مناسب می تواند باعث بهبود ایمنی و جلوگیری از آلودگی و باکتری از خارج شود. نه تنها این ، بلکه موکت ورودی مناسب می تواند هزینه های نظافت و نگهداری را نیز به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

موکت ورودی ساختمان اداری متناسب با هر ساختمان یا تاسیساتی قابل نصب است. همچنین برای همه بخش های اداری تجاری ، از توسعه دفتر ، خرده فروشی هاوحتی فضاهای مخصوص اوقات فراغت مناسب است.

موکت تایل آرتنوس که نوعی موکت اداری، تجاری، هتلی محسوب میشوند دارای مشخصات بالایی از نظرفنی می باشند ، با مشخصات فنی در مقابل سایش این موکت ها را برای انجام پروژه های بزرگ و  سنگین مناسب می کند. با وزن 1000 گرم در برابر بارگذاری نقطه ای و خراشیدگی در مقابل چرخ های لاستیکی و وسایل کمکی نیز مقاوم است.

انتخاب موکت ورودی ساختمان

  • فضای ورودی را ارزیابی کنید

نصب یک موکت ورودی بدون سنجش مکان اشتباه بزرگی است ، بنابراین ارزیابی فضا بسیار حیاتی است. از اندازه و شکل فضا گرفته تا جای پا باید در نظر گرفته شود و بر نوع بافت مورد نیاز تأثیر می گذارد. چقدر ترافیک عبوری(footfall) دارید؟

برخی از موکت ها در برابر ترافیک عبوری کم دوام دارند ، اما برای مقاومت در برابر رفت و آمد های سنگین تر ، انتخاب یک موکت با کیفیت بالا را می طلبد. در بعضی از مکانهای تجاری، مثل هتل ها ، ممکن است ترافیک سنگین عبور و مرور آدم ها به همراه چرخ دستی یا چمدان برای ورودی فضاها باشد.

 

  • طول را در نظر بگیرید

برخلاف فضاهای خانگی برای انتخاب موکت ورودی ساختمان، مردم تمایل ندارند قبل از ورود به فضاهای عمومی و تجاری پاهای خود را پاک کنند. بنابراین ، یک موکت ورودی باید به اندازه کافی بلند باشد تا رطوبت را جذب کرده و در هنگام عبور مردم از آن خاک را از بین ببرد. پیش بینی شده است که برای تمیز شدن خاک و سایر آلودگی ها حداقل شش قدم لازم است و به طور موثر خاک و رطوبت را از بین می برد.

هنگام تعیین موکت های ورودی برای هر دو قسمت داخلی و خارجی ، باید قانون شش مرحله ای را بخاطر بسپارید.

نصب موکت در اصفهان

از موکت های ورودی تایل بصورت خارجی و داخلی استفاده کنید

در حالت ایده آل ، استفاده از موکت های تایل برای یک مکان تجاری ضروری و حیاتی است. زیرا استفاده از موکت تایل چه برای ورودی ساختمان و چه در داخل خود دفتر ها باعث میشود دغدغه ی تمیزی کاهش پیدا کنید. زیرا شما میتوانید هر قسمت از موکت را که کثیف شد بردارید و بشویید و خشک کنید و دومرتبه به جای خود بازگزدانید و دیگر نیازی به جابه جایی و یا شست و شوی کل کفپوش موکتی خود ندارید.

موکت خارجی
موکت اروپایی
چمن مصنوعی
موکت سالن آمفی تئاتر
موکت اداری
موکت هتلی
موکت مسکونی
موکت ضد اشتعال
موکت با کیفیت