امسال برای دکوراسیون منزل چه سبک هایی ترند است؟

ترند های دکوراسیون داخلی سال 2024:

 

طراحی بیوفیلیک ، سبک دوستداران طبیعت:

این روزها ما انسان ها بیشتر خلا طبیعت را در زندگی خود احساس میکنیم و به دنبال رد پایی از طبیعت در زندگی روزمره خود هستیم.

به همین دلیل بسیاری از ما علاقه داریم در بخشی از دکور منزلمان از عناصر طبیعی استفاده کنیم.

به این سبک طراحی بیوفیلیک گفته میشود،که احساس نیاز ما را به طبیعت تا حدی برطرف میکند.

برای ایجاد این دکور هم کافیست بخشی از خانه را به نگهداری گل و گیاه آپارتمانی اختصاص بدیم.
از چوب طبیعی تو مبلمان و سطوح استفاده کنیم.
به خصوص که چوب درخت کاج امسال بسیار ترند شده است.
از رنگ های طبیعی ، مثل خاکی و سبز و نیلی به عنوان پالت رنگی دکوراسیون استفاده کنیم.

سبک ماکسیمالیست امسال دوباره مد می شود:

 سبک جذاب مینیمالیست سال ها به عنوان یک نقش اصلی در طراحی داخلی موررد اهمیت بوده است و بسیاری از خانه ها و فضاها ی اداری و … با این سبک طراحی شده اند، اما امسال قراره که دقیقا نقطه ی مقابل این سبک ، یعنی ماکسیمالیست به عنوان طراحی داخلی در فضاها انتخاب بشود.

این سبک بسیار جسورانه ، پر انرژی و جذاب است و به نوعی تلفیقی از هنر های مختلف است.

چگونه سبک ماکسیمالیست را در فضای مورد نظر پیاده سازی کنیم؟

از رنگ های پر اشباع و جسورانه بیشتر استفاده کنید و رنگ های هلویی و فیروزه ای پر رنگ را حتما به خاطر داشته باشید ، چون امسال ترند شده اند.

بافت را در دکور فراموش نکنید، پترن ها را به صورت متنوع و فراوان استفاده کنید.

استفاده ار اکسسوری های بزرگ و چشمگیر بسیار مهم است.

خوبی این سبک اینکه میتوانید بدون نگرانی از وسایل و سبک های مختلف در کنار هم استفاده کنید.

یک فضا با چند کاربرد مختلف 

به دلیل اینکه برای همه ی افراد اختصاص دادن فضایی برای مطالعه یا ورزش یا اتاق پذیرایی مجزا و یا تی وی روم فراهم نیست، و این افراد عموم جامعه رو در بر میگیرند ، معماران داخلی به سمت پیش رفتند که فضای خانه برای انجام چند فعالیت همزمان مناسب باشد و در واقع چند منظوره باشد!

خوب برای رسیدن به همچین هدفی مبلمان مدولار نقش کلیدی را بر عهده دارد.

امروزه جهان، جهان آسایش و آرامش است، مبل مدولار از جمله وسایلی است که در جهت تامین راحتی بشر خدمت می‌‌‌‌کند. انعطاف‌‌‌‌پذیری بالا و چند‌‌‌کاره بودن این مبل از جمله ویژگی‌‌‌هایی می‌‌‌باشند که آن‌‌‌ را از سایر مبلمان متمایز می‌‌‌‌کند. این وسیله در رنگ‌ها، اجناس و پارچه‌‌‌های مختلف در طرح‌‌‌های متنوع تولید شده که مشتری توانسته با توجه به فضای در دسترس خود و سبک چیدمان مورد علاقه‌‌‌، دست به طراحی چیدمانی کاربردی بزند.

کلمه مدول عمدتا به چیزی طلقی می‌‌‌شود که قابلیت جدایی از یک سیستم بزرگ و واحد‌‌‌های آن را داشته باشد یا به عبارتی دیگر این سیستم از انواع مبل از واحد‌‌‌ها و جزء‌‌‌‌هایی تشکیل شده که هر یک از این جزء‌‌‌ها در شرایطی که نمی‌‌‌خواهید به صورت قبل استفاده کنید، توانایی جدایی و حذف را دارد.

۸ مزیت موکت کردن منزل در سال ۲۰۲۴

استفاده از رنگ آبی پاستیلی  و رنگ های خنثی گرم:

امسال شرکت شروین ویلیامز (به انگلیسی: Sherwin-Williams) یک شرکت آمریکایی‌ها فعال در زمینه رنگ، رزین‌های صنعتی و مصالح ساختمانی است که در سال ۱۸۶۶ میلادی توسط دو تاجر آمریکایی به نام‌های هنری شروین و ادوارد ویلیامز و در شهر کلیولند ایالت اوهایو در آمریکا تأسیس شد. این شرکت بر اساس رده‌بندی شرکت‌های بزرگ رنگ سازی جهان در سال ۲۰۱۳، مقام چهارم جهان -با فروش ۷٫۸۵۵ میلیارد دلار- را به خود اختصاص داد.) یک نوع آبی پاستیلی را امسال به عنوان رنگ سال انتخاب کرده است . پس قطعا این رنگ یکی از ترند های طراحی داخلی 2024 خواهد بود.

علاوه بر این گفتار رنگ های خنثی گرم مثل کرم و بژ و قهوه ای هم رنگ های ترند امسال هستند . پس پیشنهاد میکنیم که از رنگ سفید خنثی روی دیوار ها گذر کنید و آن ها را به رنگ های گرم نقاشی کنید.

 

 

با سطوح بدون بافت خداحافظی کنید:

از این به بعد در طراحی داخلی سطوحی که هیچ طرح و بافتی ندارند ، کمتر میبینیم.

در سال 2024 استفاده از مصالحی از قبیل سنگ و چوب بسیار مهم است و حتی سطوح بافت دار مثل فلز ها و پارچه های مخملی در طراحی و دکوراسیون امسال کاربرد خواهد داشت. 

پس با ترکیب این سطوح با همدیگر میتوانید فضای داخلی مورد نظر خودتان را جذاب و منحصر به فرد کنید با کمی چاشنی سلیقه ی خودتان!

موکت خارجی
موکت اروپایی
چمن مصنوعی
موکت سالن آمفی تئاتر
موکت اداری
موکت هتلی
موکت مسکونی
موکت ضد اشتعال
موکت با کیفیت