جذابیت رنگ برای اتاق خواب

اهمیت رنگ دیوار اتاق خواب

رنگ دیوار اتاق خواب می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روحیه و استراحت شما داشته باشد. رنگ‌های مختلف می‌توانند احساسات و حالت ذهنی شما را تغییر دهند. برخی از رنگ‌ها می‌توانند آرامش و آرامش را ایجاد کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است احساسات شما را تحریک کنند. بنابراین، انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای اتاق خواب بسیار مهم است.

تأثیر رنگ دیوار اتاق خواب بر روحیه و خواب

رنگ دیوار اتاق خواب می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر روحیه و خواب شما داشته باشد. برخی از رنگ‌ها می‌توانند آرامش و آرامش را ایجاد کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است احساسات شما را تحریک کنند.

سبک دکوراسیون مونوکروم اتاق خواب

رنگ های روشن و هلویی:

استفاده از رنگ های روشنی مثل لیمویی کمرنگ، نارنجی، آبی و هلویی روشن یک احساس مدرن و زیبا ایجاد می کند که در عین حال به نسبت یکسان گرم و راحت است. فراموش نکنید که جلوه خز بر روی تخت خواب درست مانند جلوه تزیئنات یک کیک تولد لازم است.

رنگ طلایی و مشکی:

البته در این تصویر جلوه بیشتر با طلایی است اما جالبترین رنگ در این اتاق مشکی است. مشکی رنگی نیست که معمولا از آن به عنوان رنگ غالب در دکوراسیون استفاده کنید اما در صورتی که رنگی خوب و نقاشی ماهر داشته باشید ظاهر دکراسیون شما را بسیار مدرن می شازد.

نارنجی شیک:

زرد و نارنجی تو اتاق خواب، شوخی می کنی؟!! انتخاب این زنگ ها شاید دیوانگی به نظر برسد، اما با ترکیب با رنگ مشکی می توان از میزان براقی آنها کاسته و از آن لذت برد.

رنگ طوسی ملایم و صورتی:

این هم یک ترکیب آرامش بخش دیگر: سردی رنگ خاکستری با گرمی و زنانگی رنگ صورتی ترکیب شده است. باری همین هم احتمالا این همان اتاقی است که دوست دارید جمعه ها تا دیر در آن بمانید.

رنگ فیروزه ایی و سفید:

همیشه رنگ فیروزه ایی را در ترکیب با رنگ نقره ایی دیده ایم اما در این اتاق این رنگ در کنار سفید قرار گرفته است. بهتر است این ترکیب سرد را با کمی رنگ زرد و صورتی به هیجان آورد. این ترکیب مناسب خانه های اجاره ایی است که اجازه نقاشی دیوارهای آنها را ندارید.

رنگ پوست پیازی و مشکی:

لطافت این رنگ نه تنها در کنار مشکی پژمرده نمی شود بلکه زیباتر هم به نظر می رسد.استفاده از کمی رنگ سفید مسیر میان این دو رنگ روشن وتیره را هموار می کند.

آبی غمگین، صورتی شاد:

این ترکیب از توازن بی نظیری برخوردار است که آن را تبدیل به ترکیب رنگی مناسب برای رسیدن به آرامش می سازد. مطمئن باشید در این اتاق حس وحالتان هم از آبی به صورتی عوض می شود.

نارنجی و آبی نیلی:

رنگ نیلی از پرطرفدار ترین رنگها محسوب می شود. رنگ آبی روشنی که به خوبی با رنگ نارنجی برگرفته از مرکبات ترکیب شده است جلوه ایی غیر منتظره به این پالت رنگی می بخشد.

مرجانی و طلایی:

شاید در کمد لباسهایتان از این ترکیب استفاده کرده باشید. پس وقت آن رسیده که این ترکیب را در اثاثیه و یا پرده ها هم به کار گیرید. این ترکیب زیبا و زنانه کاملا مناسب اتاق خانمهای جوان است.

زمرد، توپاز و یاقوت کبود:

هنگامی که راز ترکیب رنگها را بدانیم ایده گرفتن از جواهرات می تواند بسیار موثر بوده و جلوه ای زیبا و سرزنده به وجود آورد.

زرد آفتابی و طوسی ابری:

معمولا این دو آب و هوا با هم ترکیب نمی شوند، اما یک ترکیب رنگ بی نظیر می تواند اتاق شما را به نحوی عوض کند که انگار ابر و آفتاب همیشه با هم بوده اند.

رنگ های ملایم:

استفاده از رنگهای ملایم مانند آنچه در این اتاق می بینید در کنار رنگ خنثی طوسی و طبیعت چوب به کار رفته تاثیری آرامبخش به اتاق داده و در عین حال سرزندگی آن را نیز حفظ کرده است.

زمرد و شاتوتی:

در حالی که دیگر اتاق ها به دنبال سادگی هستند این اتاق خواب با این رنگ های تیره جلوه ایی لوکس به خود گرفته که در عین حال چندان هم اغراق آمیز نیست.

صورتی تیره، آبی سلطنتی و طلایی:

تیرگی آبی سلطنتی به همراه جلوه رنگ طلایی در کنار صورتی جلوه ایی بی نظیر به این اتاق خواب داده است.

سیاه و سفید و…:

ترکیب سیاه و سفید فضایی را ایجاد می کند که به راحتی می توانید هر رنگی را به آن اضافه کنید. پیشنهاد ما رنگ های براقتری چون سرخابی یا یا زرد است اما صلاح اتاق خواب خویش خسروان دانند.

 اکلیلی، براق و سفید:

ظاهرا طلایی در این اتاق حرف اول را می زند. خودتان ببینید ترکیب طلایی با ملافه های سفید در کنار نارنجی و صورتی پر رنگ چه جلوه بی نظیری به این اتاق داده است.

زرد و صورتی:

حالا اگر جرات دارید، توی این اتاق از دنده چپ بلند شوید. این ترکیب شاد و زیبا بد عنق ترین افراد را هم با روی خوش بیدار خواهد کرد.

 زرد و صورتی:

حالا اگر جرات دارید، توی این اتاق از دنده چپ بلند شوید. این ترکیب شاد و زیبا بد عنق ترین افراد را هم با روی خوش بیدار خواهد کرد.

موکت خارجی
موکت اروپایی
چمن مصنوعی
موکت سالن آمفی تئاتر
موکت اداری
موکت هتلی
موکت مسکونی
موکت ضد اشتعال
موکت با کیفیت