رنگ سال 2024 و موکت های آرتنوس

معرفی رنگ سال 2024

انتخاب رنگ هلویی مخملی به عنوان رنگ سال 2024 می تواند انتخابی جالب با تاثیرگذاری بالا باشد. پنتون بر اساس روند مد و طراحی، شرایط اجتماعی و اقتصادی و با اهمیت تر از همه احساسات و افکار مردم هلویی مخملی را برای سال جدید انتخاب کرده است. مهمترین ویژگی این رنگ، انتقال حس گرما، آرامش و صمیمیت است; که به نظر می رسد همان چیزی است که امروز همه ما به آن احتیاج داریم. علاوه بر این، به دلیل هرج و مرج زندگی مدرن، که پر از ناامیدی و اضطراب است. ایجاد محیطی برای احساس آرامش ضروری است. بنابراین، رنگ سال 2024 در دکوراسیون داخلی می‌تواند بیشترین تاثیر را در روحیه‌ی ما و اطرافیانمان داشته باشد. اگر به دنبال محیطی برای پرورش روح و روان خود هستید و از طرفی گرما و صمیمیت محیط هم برای شما مهم است؛ این رنگ می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

علت انتخاب هلویی مخملی به عنوان رنگ سال 2024

این رنگ در نگاه اول شما را به یاد شکوفه و گل های بهاری می اندازد و می تواند به شما احساس آرامش بدهد. کاملا درست متوجه شدید. هدف موسسه پنتون نیز همین است. آن ها تلاش کردند تا با این رنگ نیاز مردم به کم کردن استرس و تاکید به مراقبت از خود و دیگران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

لتریس آیسمن مدیر موسسه پنتون و کارشناس رنگ، بیان کرده است که رنگ هلویی برای دورانی که در آن زندگی می کنیم بسیار مناسب است. این رنگ بازتابی از نیازها و خواسته های انسان است. که ممکن است در دوره های حساس و سخت متوجه آن شویم. در دنیایی که همه به پول و دستاوردهای مادی تاکید می کنند، لازم است که به پرورش و درون خود بیشتر توجه کنیم.


 

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

ایده هایی برای دکوراسیون داخلی با رنگ سال 2024

گاهی اوقات برای انتخاب دکوراسیون و سبک خود نیاز به ایده داریم. ایده ها همیشه می توانند ایده های جدیدتری را خلق کنند. در ادامه به چند ایده برای دکوراسیون داخلی با رنگ سال 2024 می پردازیم. شما می توانید از این ایده ها به صورت مستقیم استفاده کنید یا بنا به سلیقه و انتخاب خود از ایده های بهتر و جایگزین استفاده کنید.

1. استفاده از کاغذ دیواری به رنگ سال 2024 در دکوراسیون داخلی

استفاده از کاغذ دیواری به رنگ سال 2024، یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای ایجاد فضایی زیبا و دلنشین در خانه یا محل کار است. کاغذ دیواری با رنگ هلویی طرح ها و سبک های زیادی دارد که می توانید با توجه به سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید. برای مثال اگر می خواهید دکوراسیون مینیمال داشته باشید؛ می توانید از کاغذ دیواری هلویی با طرح های ساده استفاده کنید. اگر می خواهید فضایی مجلل و کلاسیک داشته باشید می توانید از کاغذ دیواری هلویی با طرح های زیبا استفاده کنید.

2. استفاده از رنگ هلویی مخملی و رنگ های مشابه در دکوراسیون تراس

رنگ هلویی مخملی رنگی گرم و جذاب است که می تواند دکوراسیون تراس شما را به مکانی راحت و صمیمی تبدیل کند. اگر نمی خواهید فضایی کاملاً هلویی مخملی داشته باشید؛ می توانید از لوازم جانبی به رنگ های مشابه و یا مکمل استفاده کنید. گلدان ها، کوسن ها، فرش ها، پرده ها و سایر لوازم با رنگ هلویی مخملی می توانند به تراس شما رنگ و زیبایی خاصی ببخشند. استفاده از رنگ هلویی مخملی در کنار رنگ های مشابه مانند نارنجی، قرمز، صورتی به ایجاد فضایی شاد در تراس شما کمک می کند.

3. استفاده از اکسسوری ها به رنگ هلویی در دکوراسیون

کوسن ها یکی از ساده ترین و موثرترین راه ها برای تغییر دکوراسیون داخلی هستند. با استفاده از کوسن های هلویی می توانید به اتاق خواب، اتاق نشیمن یا پذیرایی خود رنگ و زیبایی ببخشید. همچنین گلدان های هلویی جلوه ای خاص و زیبا به خانه شما می بخشند. برای تزیین میز جلو مبلی، میز عسلی یا حتی روی زمین می توانید از گلدان های رنگ 2024 در دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

4. استفاده از موکت به رنگ سال 2024 در دکوراسیون داخلی منزل

اگر می خواهید فضایی گرم و دنج ایجاد کنید؛ می توانید از موکت هلویی با رنگ های مشابه مانند صورتی، سرخابی، یاقوتی و مرجانی استفاده کنید. ترکیب این رنگ ها فضایی گرم و دلنشین ایجاد می کند. علاوه بر این می توانید از انواع موکت آرتنوس تک رنگ در دکوراسیون داخلی اتاق خواب استفاده نمایید.

موکت خارجی
موکت اروپایی
چمن مصنوعی
موکت سالن آمفی تئاتر
موکت اداری
موکت هتلی
موکت مسکونی
موکت ضد اشتعال
موکت با کیفیت