موکتتان آسیب دیده،نگران نباشید!

اتفاق ممکن است همیشه بیافتد!

ممکن است خیلی اتفاقی جسم داغی از دست شما روی موکت بیوفتد و آن را بسوزاند و یا ممکن است در حال لاک زدن باشید و روی موکت رنگ روشن خود نشسته باشید و خیلی اتفاقی دستتان بخورد شیشه ی لاک روی موکت ریخته شود!

یا در حال کشیدن وسیله ای سنگین از روی موکت ، موکت زیبا و گرانقیمت خانه یا محل کار شما پاره شود…

و خیلی اتفاق های دیگر نظیر آن چه در بالا گفتیم ممکن است رخ بدهد. شما چه راه حلی در این مواقع پیش می گیرید؟

با همان آسیب دیدگی زندگی می کنید؟ سعی در ترمیم آن می کنید؟ یا به طور کلی موکت محل را عوض می کنید؟ که در این صورت متحمل هزینه ی بالایی خواهید شد…به خصوص اگر از یک برند خوب خرید کرده باشید!

خبر خوب ما به شما این است که اگر از موکت های تایلی آرتنوس استفاده کنید ، هنگام آسیب رسیدن به موکت تنها کافی است قسمتی که دچار آسیب شده را تعویض کنید و فضای مورد نظر شما دوباره مثل روز اول شیک و نو میشود.

موکت های تایل به دلیل اینکه به صورت مربع عرضه میشوند برای هر فضایی مناسب هستند به خصوص برای محیط هایی که احتمال بروز حادثه برای موکت زیاد است مثل محیط های کار که پر رفت و آمد هستند یا اتفاق بچه ها! ( که همیشه اتفاقات غیر قابل پیش بینی ممکن است در آن ها رخ بدهد!!!)

به علاوه همیشه هم موکت ها بر اثر حادثه دچار مشکل نمیشوند بلکه ممکن است بر اثر سال ها استفاده و تردد دچار ساییدگی بشوند و این ممکن در قسمت خاصی از موکت رخ بدهد، مثلا در قسمت ورودی ساختمان . خوب مسلما تعویض کل موکت بخاطر قسمت کوچکی ساییدگی آن کار عاقلانه ای نمی باشد و از طرف دیگر این قسمت چهره ی ورودی محل خانه یا کار شما را زشت جلوه میدهد.

پس چاره چیست؟!

موکت تایل

 

چالشی دیگر را برای شما متجسم می شوم!

شستن کل یک موکت راحت تر است یا شستن یک موکت 50 در 50 ؟

مسلما شما هم با من هم عقیده هستید که در هنگام کثیف شدن بخشی از یک موکت فقط رسیدگی و تمیز کردن آن قسمت راحت است و زحمت کمتری دارد تا نسبت به کل آن. پس بار دیگر موکت تایل نسبت به موکت رولی برنده میشود!

نصب موکت تایل بسیار ساده است و به راحتی و با سرعت بالا، انجام می‌گیرد. برای این کار به ابزار خاص و پیچیده ای نیاز ندارید. تنها کافیست قطعات موکت را همراه با چسب روی سطح مورد نظر، فیکس کنید. البته برای این کار لازم است محیط را آماده سازی کنید که در مرحله بعد به طور کامل به توضیح آن، می پردازیم. وسایل لازم برای نصب موکت تایل عبارتند از:

  1. موکت بر یا چاقوی تیز
  2. انواع چسب
  3. سمباده
  4. خط کش
  5. ماله

اکنون مقاله ی نحوه ی نصب موکت تایل را بخوانید!

موکت خارجی
موکت اروپایی
چمن مصنوعی
موکت سالن آمفی تئاتر
موکت اداری
موکت هتلی
موکت مسکونی
موکت ضد اشتعال
موکت با کیفیت