موکت مناسب با برند خود را در دفتر کارتان نصب کنید!!!

یکی از مزایای موکت تایل، تطبیق پذیری آنهاست. با طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها و بافت ها، می توانید ظاهری منحصر به فرد و سفارشی برای فضای اداری خود ایجاد کنید. علاوه بر این، می‌توانید رنگ‌ها و بافت‌های مختلف را ترکیب و مطابقت دهید تا طرحی متناسب با سبک و برند کسب‌وکارتان ایجاد کنید.

برندینگ دفتر کار فواید زیادی دارد. به طور کلی دکوراسیون داخلی دفتر کار تاثیر بسزایی به روی کسب و کارتان خواهد داشت. پیش از هر چیزی، کارمندان شما در محیطی که به خوبی، کاربردی، زیبا و راحت دکور شده باشد احساس بهتری خواهند داشت.

 

محل کار را به بهترین نحو دکوراسیون کنید

همچنین دکوراسیون داخلی دفتر کار می‌تواند به روی خلاقیت کارکنان شما نیز تاثیرگذار باشد که در نهایت خلاقیت بیشتر آن‌ها برای کسب و کارتان بسیار مفید خواهد بود. حال وقتی دفتر کار را طوری طراحی کنید که هویت برند شما در آن نمایان باشد، همه چیز جدی‌تر می‌شود.
کارمندان شما در محیطی که در آن برندینگ انجام شده احساس شادابی بیشتری خواهند داشت و وفاداریشان به آن شرکت نیز بیشتر خواهد شد. آن‌ها در راستای اهداف و ارزش‌های آن برند با جدیت بیشتری قدم خواهند برداشت.

شناخته شدن بیشتر

از سوی دیگر، تاثیر دکوراسیون داخلی در برندینگ را نیز نمی‌توان انکار کرد. دفتر کار شما فضای وسیعی را در بر می‌گیرد که شما با اختصاص دادن این فضا به برندنتان می‌توانید در راستای معرفی خودتان نیز قدم بردارید.

وقتی شخصی وارد محیط کارتان می‌شود این دکوراسیون دفتر کار شما است که پیش از حتی صحبت کردن با کارکنانتان با مشتریانتان صحبت می‌کند. آنچه شما بعنوان دکوراسیون داخلی در این محیط پیاده سازی می‌کنید شما را از رقبایتان جدا خواهد کرد. با اختصاص دادن این فضا به رنگ‌ها، لوگو و پیام‌هایتان به طور ناخودآگاه تصویری در ذهن مشتریانتان ایجاد می‌کنید که فراموش نخواهند کرد. در نتیجه ارتباط بهتری با مشتری خود برقرار خواهید کرد.

بهره گیری از رنگ ها مورد مهم دیگر در برندینگ دفتر کار است. برند شما یک پالت رنگی دارد که باید به خوبی از آن برای پیاده سازی هویت برند در طراحی دفتر کار استفاده شود. اما در انتخاب رنگ و پیاده سازی رنگ سازمانی در دکوراسیون داخلی نباید اغراق شود. بلکه باید همه چیز به تناسب خاص خودش در فضا مورد استفاده قرار بگیرد.

با انتخاب رنگ‌های درست در دفتر کارتان می‌توانید بهره وری کارمندان، روحیه عمومی و سلامت محیط کار را ارتقا دهید. همانطور که گفته شد نه قرار است رنگ‌ها را بیش از اندازه به کار بگیرید نه به طور کل آن‌ها را فراموش کنید.

استفاده از رنگ‌ها را به دیوارها و آثار هنری محدود نکنید. بلکه می‌توانید وسایل دکوری کوچک روی میز، یا میز و صندلی‌های اداری را نیز با رنگی خاص انتخاب کنید.

تنوع در طراحی و رنگ در موکت های تایل

 موکت تایل در انواع طرح‌ها، رنگ‌ها و الگوها در دسترس است. این تنوع به طراحان داخلی و مشتریان امکان می‌دهد تا موکت‌هایی را انتخاب کنند که به سلیقه و نیازهایشان متناسب باشند.

تکنیک میکس اند مچ (Mix & Match) یا ترکیب و تطابق در طراحی داخلی با موکت تایل

اصطلاح “mix & match” به معنای ترکیب و تطبیق دادن عناصر یا اجزای مختلف با یکدیگر است تا یک طراحی نهایی کامل به دست آید. وقتی این اصطلاح به موکت تایل ارتباط داده می‌شود، به معنای ترکیب و تطبیق دادن موکت‌های تایل با الگوها، رنگ‌ها یا طرح‌های مختلف در یک فضا یا سطح معین می‌باشد.

با استفاده از این تکنیک می توان به طراحی منحصر به فرد با استفاده از الگو ها و رنگ های مختلف رسید و دکوراسیونی منحصر به فرد ایجاد کرد. همچنین می توان به سادگی طراحی موجود را با تعویض چند تایل به روزرسانی کرد و زیبایی خیره کننده به وجود آورد.

 

موکت خارجی
موکت اروپایی
چمن مصنوعی
موکت سالن آمفی تئاتر
موکت اداری
موکت هتلی
موکت مسکونی
موکت ضد اشتعال
موکت با کیفیت