موکت نمایشگاهی چیست؟

موکت نمایشگاهی چیست؟

موکت نمایشگاهی چیست؟ سوالی که در این مقاله می‌خواهیم به توضیح بیشتر در مورد آن بپردازیم. جالب است بدانید موکت یک نوع کف‌پوش است. ناگفته نماند موکت یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین انواع کف‌پوش‌ها است. تنوع موکت در طرح و رنگ سبب محبوبیت بیشتر آن شده است. موکت نمایشگاهی هم یکی از انواع موکت است که به دلیل قیمت پایین انتخابی خوبی برای مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد است.

علاوه بر قیمت مناسب یکی دیگر از ویژگی‌ های موکت نمایشگاهی که می‌توان به آن اشاره کرد تنوع زیاد موکت نمایشگاهی در طرح و رنگ است. به گو‌نه‌ای که خریداران با هر سلیقه‌ای می‌توانند موکت نمایشگاهی متناسب با سلیقه خود را خریداری کنند. علاوه بر این در طراحی موکت نمایشگاهی از طرح‌های شلوغ استفاده نشده و این موضوع سبب متناسب بودن بیشتر این نوع موکت برای استفاده در نمایشگاه شده است.

 

در این مقاله از آرتنوس ارایه کننده انواع موکت و کفپوشهای نمایشگاهی تایلی به توضیح در مورد انواع موکت نمایشگاهی و کاربرد موکت نمایشگاهی می‌پردازیم. برای آگاهی بیشتر در مورد اینکه کفپوش نمایشگاهی چیست؟ تا پایان با ما همراه باشید.

 

موکت‌ها انواع مختلفی دارند. موکت نمایشگاهی یکی از انواع موکت است که بیشتر برای مکان‌های شلوغ و پر رفت و آمد مثل نمایشگاه استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید مدت زمان برگزاری نمایشگاه محدود است. بنابراین اگر قصد برگزاری نمایشگاهی را دارید باید در نظر داشته باشید که موکت‌هایی که به عنوان کفپوش نمایشگاه خریداری می‌کنید فقط برای مدت کمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.  پیشنهاد می شود از انواع موکت اداری آرتنوس دیدن فرمایید.

 

موکت نمایشگاهی دارای طرح و رنگ‌های متفاوتی است. برای هر یک از غرفه‌های نمایشگاه و راهرو آن می‌توانید از موکت‌های نمایشگاهی متنوع و زیبا استفاده کنید. لازم به یاداوری است که موکت بخش مهمی از دکوراسیون داخلی یک فضا از جمله نمایشگاه را تشکیل می‌دهد. با توجه به این نکته که طراحی فضای داخلی تاثیر زیادی در برقراری ارتباط بین برگزارکننده نمایشگاه با دیگر افراد دارد نمی‌توان از اهمیت آن چشم پوشی کرد. پیشنهاد می شود درباره موکت رستوران بخوانید.

استفاده از موکت‌های نامناسب برای فضای نمایشگاه جلوه بدی به نمایشگاه شما می‌دهد و مطمئناً این موضوع بی تاثیر در نتیجه کار نیست. بنابراین قبل از برگزاری نمایشگاه باید فضای مورد نظر به درستی بررسی شود. سپس با توجه به فضا و هدف از برگزاری نمایشگاه با دقت موکت نمایشگاهی با طرح و رنگ مناسب انتخاب شود.   پیشنهاد می شود از جدیدترین مدل های موکت هتلی آرتنوس دیدن فرمایید.

 

ویژگی های موکت نمایشگاهی

  • مهمترین ویژگی موکت نمایشگاهی که سبب محبوبیت آن در بین خریداران شده است، سادگی و متناسب بودن آن برای استفاده در مکان‌های رسمی است. موکت نمایشگاهی طرح و رنگ‌های متنوعی دارد اما در طراحی این نوع موکت از طرح‌های شلوغ و پیچیده استفاده نشده است و این موضوع سبب متناسب بودن این نوع موکت برای استفاده در مکان‌های تخصصی و رسمی شده است.
  • یکی دیگر از ویژگی‌ های موکت نمایشگاهی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که موکت نمایشگاهی عایق صدا است. با توجه به این موضوع که تردد زیاد و رفت و آمد افراد زیادی در نمایشگاه سبب ایجاد آلودگی صوتی می‌شود و آلودگی صوتی هم آزار دهنده است.
  • برای کاهش صداهای ایجاد شده لازم است از موکت نمایشگاهی به عنوان کفپوش برای نمایشگاه استفاده کرد. به طور کلی مواد سازنده موکت الیاف هستند‌. الیاف دو نوع مصنوعی و طبیعی دارند‌. الیاف طبیعی در مقایسه با الیاف مصنوعی بیشتر عایق صدا هستند.
  • اما الیاف طبیعی قیمت بیشتری هم دارند، بنابراین بجای استفاده از الیاف طبیعی برای کاهش سر و صدا بهتر است از موکت نمایشگاهی استفاده کنید‌. اینکار از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه‌تر است. موکت‌های نمایشگاهی علاوه بر اینکه عایق صدا هستند با جذب گرد و غبار موجود در هوا به خود پخش شدن گرد و غبار در هوا را کاهش می‌دهند. پیشنهاد می شود درباره موکت فرودگاهی بخوانید.
موکت خارجی
موکت اروپایی
چمن مصنوعی
موکت سالن آمفی تئاتر
موکت اداری
موکت هتلی
موکت مسکونی
موکت ضد اشتعال
موکت با کیفیت