واقعا موکت آنتی باکتریال وجود دارد؟

موکت آنتی باکتریال چیست؟

همان طور که میدانید در ساختمان های اداری و مسکونی هوای محیط به گونه ای است که ذرات غیر زیستی در این مکان ها وجود دارند و همچنین این امکان وجود دارد که پوست طبیعی انسان روی موکت ها نیز ریخته شود.

در رابطه با موضوع موکت آنتی باکتریال چیست اینگونه می توان بیان کرد که به دلیل وجود بعضی از آلرژی ها و  بیماری ها در جهان تولید کنندگان مربوط به بازار خرید و فروش موکت این تصمیم را گرفتند که محصولاتی را تولید و روانه بازار کنند که خاصیت آنتی باکتریال نیز به همراه خود داشته باشد. موکت های آنتی باکتریال به گونه ای طراحی شده اند که از رشد لکه و بوی باکتری و کپک جلوگیری می کنند.

در رابطه با روش های عادی و معمولی اینگونه می توان بیان کرد که برای ایجاد این خاصیت مفید و کاربردی روی موکت آنتی باکتریال ابتدا مواد مورد نظر را روی پوشش های مختلف و متنوع قرار می دهند اما به این مورد توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد که بر اثر سایش مداوم خاصیت آنتی باکتریال از بین برود.

افرادی که به دنبال خرید یک موکت با کیفیت هستند و همچنین در رابطه با موضوع تولید این نوع از محصولات به این نکته مهم و کاربردی توجه داشته باشند که در درون موکت های آنتی باکتریال از نانو ذرات اکسید روی استفاده شده است.

مزایا و معایب موکت آنتی باکتریال

در این قسمت مطالبی خواندنی و کاربردی در رابطه با انواع مزایا و معایب موکت آنتی باکتریال خدمت شما به طور کامل بین خواهیم کرد و به این مورد توجه داشته باشید که مزایای این نوع از محصولات بیشتر از معایب آنها است.

درباره ی موکت کبریتی چه میدانید؟!

یکی دیگر از ویژگی های مهم موکت آنتی باکتریال به این صورت است که باکتری های موجود در فضا را به خود جذب نمی کند و همین عامل باعث می شود که موکت مورد نظر شما تمیز و پاکیزه به نظر برسد.

در مکان ها و فضاهایی که رفت و آمد زیادی توسط اشخاص مختلف صورت می گیرد پیشنهاد ما به شما این است که برای رعایت موارد بهداشتی از موکت های آنتی باکتریال استفاده کنید.

در مجموع موکت آنتی باکتریال هیچ گونه عیب و نقصی ندارد اما در رابطه با ارزش و قیمت این نوع از محصولات می توان اینگونه بیان کرد که

نرخ موکت های آنتی باکتریال بیشتر از سایر موکت های معمولی است و دلیل این افزایش قیمت این است که در درون این نوع از موکت ها از نانو و مواد آنتی باکتریال استفاده شده است.

از دیگر ویژگی هایی که در رابطه با موکت های آنتی باکتریال و ضد باکتری خدمت شما بیان خواهیم کرد موردی مهم به نام حفظ محیط زیست است؛ به این نکته توجه داشته باشید که

این نوع از موکت ها به هیچ وجه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.

از دیگر ویژگی های موکت های آنتی باکتریال می توان به ضد حساسیت بودن این محصولات اشاره کرد و همچنین به این قسمت توجه داشته باشید که

این مدل از محصولات با پوست بدن انسان ها سازگار است و هیچ مشکلی برای پوست بدن شما به وجود نمی آید و همچنین شما بدون استفاده از دمپایی نیز می توانید با موکت ها به راحتی تماس برقرار کنید.

یکی دیگر از مزایای مفید موکت آنتی باکتریال به این صورت است که این نوع از محصولات خاصیت ضد بو نیز به همراه خود دارند و همین عامل کلیدی باعث می شود که موکت شما در خانه دچار مشکل بو گرفتگی نشود.

از دیگر ویژگی های جالب و خواندنی موکت آنتی باکتریال می توان به این مورد اشاره کرد که این محصولات به صورت اتومات تمیز می شوند و طریقه تمیز شدن این محصولات به این صورت است که شما باید موکت را جلوی آفتاب پهن کنید تا این خاصیت کاربردی به طور اتومات فعال شود.

از دیگر خصوصیات این نوع از موکت ها می توان به مواردی مثل ضد قارچ بودن کالا، ثابت ماندن رنگ محصول، ضد حریق بودن موکت و مقاومت بالا در برابر اشیاء سنگین وزن نیز اشاره کرد.

موکت_پلی پروپیلن_ ویژگی ها

کاربرد موکت آنتی باکتریال

در رابطه با موضوع کاربرد موکت های آنتی باکتریال اینگونه می توان بیان کرد که این نوع از محصولات در فضاها و مکان های مختلف و متنوعی مثل هتل ها، مدارس، آشپزخانه، مطب پزشک، اتاق کودک، مهدکودک، مطب و مسجد مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از کاربرد های مهم موکت آنتی باکتریال مربوط به اتاق کودک است زیرا این امکان وجود دارد که رنگ های نقاشی، مایعات و مواد خوراکی متنوع روی موکت و فرش ریخته شود.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد که موجودات ریز، ویروس ها و عوامل بیماری زا در درون اتاق کودک شما وجود داشته باشد و پیشنهاد ما به شما این است که از موکت های رنگی و محصولات آنتی باکتریال استفاده کنید تا سلامتی فرزند شما به خوبی حفظ شود.

یکی از کاربرد های مهم این نوع از محصولات این است که مایعات در درون موکت های آنتی باکتریال به راحتی دفع می شوند و همین عامل کلیدی باعث می شود که روی موکت منزل شما لکه های متعدد ایجاد نشود.

یکی دیگر از کاربرد های موکت پرزدار و آنتی باکتریال به این صورت است که اگر در درون خانه شما شخصی مبتلا به بیماری پا درد است پیشنهاد ما به شما این است که از موکت های پرزدار استفاده کنید.

یکی دیگر از کاربرد های موکت آنتی باکتریال به این صورت است که فضای امن و راحتی را برای فرزند شما و یا افراد پیر در خانه ایجاد می کند و همین عامل کلیدی باعث می شود که حوادث ناگوار در منزل شما به وجود نیاید.

موکت خارجی
موکت اروپایی
چمن مصنوعی
موکت سالن آمفی تئاتر
موکت اداری
موکت هتلی
موکت مسکونی
موکت ضد اشتعال
موکت با کیفیت