چمن مصنوعی برای تراس و بالکن ویلا

چمن مصنوعی برای تراس و بالکن ویلا یکی از متعلقات تمامی ویلا ها و باغ ها تراس ها و بالکن هایی هست که معمولاً با متراژ بالایی هم ساخته میشن اما همیشه این تراس ها و بالکن ها مورد استفاده قرار گرفته نمیشه و معمولاً بیشتر مردم دوست دارند از فضای سبز استفاده کنند اما خیلی از مواقع امکانش نیست.

مثل زمان بارندگی که معمولاً در جاهای خوش آب و هوا چیز عجیب و غریبی هم نیست خیلی وقت‌ها در شمال در رشت مازندران اصفهان تبریز آذربایجان و خیلی از مناطق دیگر معمولاً در روزهای خوب بارندگی هم داریم که در این آب و هوا معمولا امکان کباب کردن و استفاده از فضای باز وجود نداره 🙂

پس بهترین راه حل این هستش که تراس ها و بالکن های ویلا ها را تبدیل کنیم به یک فضای سبز بسیار عالی و زیبا!

چمن مصنوعی در بالکن

بهترین راه حل برای چمن مصنوعی در تراس و بالکن ویلا این است که در کنار اون از باربیکیو و همچنین گلدون های بسیار زیبا با گل یا درختچه های طبیعی هم استفاده کنیم .

همینطور با نورهای بسیار زیبایی که نورهای سبز نور های بنفش و حتی پروژکتور هایی که رنگ نور آنها را می توانیم با کنترل عوض کنیم چنان فضایی زیبای رو به شما میده و چون دسترسی به داخل واحد به داخل ویلا بسیار راحت تره و ارتفاع بیشتری هم داره همیشه حس هوای بهتر زیبایی و جدید بودن فضا خصوصاً دوری است شهرهای شلوغ خاطرات عجیب و غریب را برای شما به وجود میاره.

پس بهترین راه حل برای زیبا سازی تراس و بالکن ویلا استفاده از چمن مصنوعی است شستشو و تمیز کردن اون به راحتی با آب انجام میشه و اگر چیزهای مثل خرده نون یا هر چیز مشابه میتونید از جاروبرقی جارو معمولی  استفاده کنید.

اما نکته بسیار مهم اینه که می تونید در همین تراس و بالکن این ویلا از آب نما ها با صدای بسیار آرام و دلنشین هم استفاده کنید تمام نکته در این کار این هست که از آبنما فواره حوض یا هر محصول دیگری تو این دسته می خواهید استفاده کنید.

باید دارای صدای آب بسیار بسیار دلنشین و آرام باشد نه اینکه صدای فواره آب و صدای شرشر آب اینقدر زیاد باشه که مهمون ها رو اذیت میکنه یا شاید در خلوت خودتون که میخواهید بشینید کتاب بخونید یا سیگار بکشید یا اصلا به خودتون خلوت بکنید اعصاب شما رو هم خورد میکنه پس بهترین این نکته این است که حتماً قبل از خرید صدای اون رو چک بکنید.

نصب چمن مصنوعی برای تراس چگونه است؟

چمن مصنوعی در بالکن یا تراس

نصب چمن مصنوعی برای تراس همانند نصب چمن مصنوعی برای بالکن و حیاط و دیگر مکان ها است و تفاوتی چندانی ندارد، اما یکسری نکاتی دارد که می بایست قبل از آن رعایت کنید که در زیر به برخی از آنها اشاره کرده ایم.

اگر می خواهید در تراس با کفش یا دمپایی رفت و آمد داشته باشید حداقل امکان بهتر است از چمن مصنوعی با الیاف بلند استفاده نمایید، چمن مصنوعی الیاف بلند برای این نوع استفاده کاربری بین 10 الی 40 میلیمتر برای استفاده کفش و دمپایی بسیار مناسب خواهد بود و در نتیجه بهترین کارایی را برای شما خواهد داشت.

مزایای کفپوش طرح چمن مصنوعی

اما اگر بخواهید بدون کفش و دمپایی بصورت پا برهنه بر روی چمن مصنوعی تراس قدم بزنید بهتر است از چمن مصنوعی الیاف کوتاه تر استفاده کنید، پیشنهاد ما چمن مصنوعی با الیاف کوتاه بین 10 الی 25 میلیمتر خواهد بود زیرا بواسطه آن شستشوی چمن مصنوعی و کار تمیز کردن، بسیار راحت تر و آسان خواهد شد.

چمن مصنوعی دیگری که مناسب برای استفاده در تراس است، چمن مصنوعی تک بافت می باشد، سعی کنید برای تراس و بالکن خود علاوه بر استفاده از چمن مصنوعی الیاف کوتاه از چمن مصنوعی تک بافت بهره ببرید و از چمن مصنوعی دوبافت استفاده نکنید، زیرا چمن مصنوعی تک بافت بدلیل نوع بافتی که دارد شستشو و مخصوصا تمیز کردن آن با جارو برقی بسیار راحت و آسان خواهد بود.

از نکاتی دیگر در هنگام خرید چمن مصنوعی برای تراس خود که باید رعایت کنید، خرید چمن مصنوعی با الیاف نرم است، مخصوصا اگر بخواهید پا برهنه بر روی چمن مصنوعی تردد نمایید، اگر برای شما عزیزان تجربه و داشتن حس نرمی و لطافت بسیار مورد توجه است سعی کنید از چمن مصنوعی استفاده کنید که دارای الیاف چمن بین 15 الی 25 میلیمتر باشد تا بهترین حس نرمی و لطافت و در عین حال زیبایی را برای تراس شما بهمراه داشته باشد.