چمن مصنوعی مناسب برای هر مکان!

با یک مثال برایتان موضوع را شفاف میکنیم!

شخصی را در نظر بگیرید که تصمیم دارد برای مدرسه ی  خود چمن مصنوعی تهیه کند.

از میان این همه انواع مختلف چمن مصنوعی،کدامیک را باید انتخاب بکند؟

 همان طور که حدس میزنید، این چمن قطعا تحت بیش ترین فشار فیزیکی قرار خواهد گرفت و تنها چمن هایی با مقاومت بالا که توانایی جذب ضربات وارده را دارند و ظاهر خود را حفظ میکنند، برای این شخص مناسب هستند!!!

 همچنین مسئله‌ی حفظ بهداشت نکته‌ بسیار مهمی است که باید برای کاربری مدارس ( چمن مصنوعی مدرسه ) مورد توجه قرار گیرد. حال این خریدار عزیز با مراجعه به فروشگاه چمن مصنوعی و ملاحظه‌ محصولات یک چمن تزئینی با درجه‌ی کیفی پایین و یا یک چمن صرفا ارزان قیمت را خریداری می کند.

مسلما  این محصول توانایی مقابله با فشارهای وارده را نخواهد داشت و پس از یک سال با اعتراض دانش آموزان و خانواده هایشان مواجه خواهد شد. بنابر این، مسئول مدرسه ناگزیر به تعویض چمن و خریداری یک چمن مصنوعی با کیفیت بالا خواهد شد و تمامی هزینه‌هایی که برای خرید اول انجام گرفته سوخت خواهد شد که یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید چمن مصنوعی است.

نتیجه‌گیری به این شکل خواهد بود که یک انتخاب متناسب با ویژگی‌ ها و کاربری‌ های پروژه موجب می‌شود تا مدت‌ها از خرید و انتخاب خود لذت ببرید. این موضوع در تمامی رده‌های محصولات قرار دارد؛ یادآور می‌شویم که قیمت بالا و یا قیمت پایین دلیلی بر جواب گویی محصول به پروژه‌ی شما نخواهد بود!

مشاورین ما در تیم بزرگ آرتنوس آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه ی راهنمایی در زمینه ی خرید هر گونه چمن مصنوعی هستند.

با ما تماس بگیرید.