تاثیر پارچه و بافت در دکوراسیون

بافت ها به اتاق شما عمق می بخشند و آنرا جالب توجه میسازند. بافت ها را میتوان به سادگی با اضافه کردن فرش ،پارچه ، کاغذ دیواری و یا قابها و یا حتی با یک میز گرد چوبی یا یک شومینه سنگی به وجود آورد.

ایجاد ظرافت

از بافتها برای دستیابی به دکوری سنتی استفاده کنید: فرشهای دست بافت، پشمهای بافته، ابریشمهای لطیف، خرده های پارچه ، قابهای طلا ،گلدانها و چوب براق جلوه ایی کلاسیک به فضای شما خواهند بخشید.

ایجاد راحتی

استفاده از بافت برای ایجاد جلوه روستایی: اتاق را با فرشها و پارچه های ضخیم ، مبلمان چوبی و کارهای هنری دارای بعد دکور کنید

سخت نگیرید

استفاده از بافت برای ایجاد جلوه مدرن: با استفاده از فرشهای پرز بلند ، پارچه های چرمی، پارچه های کتان شیاردار،مبلمان لمینت، پلاستیک براق و ظروف استیل جلوهایی مدرن به فضا بدهید

کمی تزیینات

استفاده از بافت برای ایجاد جلوه رمانتیک: با پارچه های گلدار و تورهای قدیمی در کنار مبلمان رنگ شده و حصیری و اثاثیه قدیمی اتاقی سحر انگیز به وجود آورید.

حس و حال ایجاد کنید

علاوه بر ایجاد سبک می توانید از بافتها برای ایجاد آمبیانس بهره ببرید. از پارچه های نرم و لطیف و مبلمان آراسته برای القا حس زنانه و از فلزات روستایی و چوبهای غنی برای حس مردانه استقاده کنید. بالشتکهای ابریشمی و روتختی های مخملی ،فضایی رسمی تر ایجاد میکند در حالیکه روتختی هایی با پارچه کتانى راه راه و زبر و بالشتکهای ،مخمل کبريتى فضایی راحت برای زندگی روزانه ایجاد میکند.

به رنگها بها دهید

از رنگها الهام بگیرید مبلمان حصیری نمایانگر طبیعت است . دکوراسیون با رنگهای برگرفته از طبیعت مانند سبز قهوه ای و خاکستری مایل به قهوه ای تناسبی عالی ایجاد میکند.

کانون توجه ایجاد کنید

اتاقی که هر روز از آن استقاده میکنید به یک کانون توجه نیاز دارد .هر آیتمی با توجه به اندازه ، رنگ یا طراحی منحصربه فرد خود میتواند یک کانون توجه باشد. بافتها نیز میتوانند به عنوان کانون توجه به کار روند ، بافت حصیری این میز جلوه ایی چشمگیر به فضا داده است.

ترکیب کنید

در حالی که رنگها و الگوها به محض ورود تاثیرات بی نظیری در جلوه اتاق می گذارند ، استفاده از بافتها به بررسی بیشتری نیاز دارد. از ترکیب مجموعه ایی از بافتها مانند کوسنهایی با پارچه هایی متفاوت و رنگهای مختلف، رومیزی کتان و گلدانهای مختلف در مکانهای متمرکز برای دعوت از افزاد به مکانی گرم و صمیمی استفاده کنید.

جلوه متضاد

استفاده از جلوه متضاد بافتها تاثیر بسیاری خواهد داشت. لطافت در برابر زبری، براق در برابر کدر، خشونت در برابر ظرافت.جلوه نرم و لطیف این تخت مجلل بر روی موکت ضخیم حصیری در کنار میزهای آهنی با اثری متمایز در مجاورت صندلی های کتانی بسیار جالب توجه شده است. آیینه فلزی میان پرده هایی با پارچه های نرم منعکس کننده تضاد بافتها در کل اتاق است.

هارمونی در اتاق

شیوه دیگر استفاده از بافتها ترکیب ویژگی های مشابه برای خلق یک نمای آرام و تسکین دهنده است. در این نشیمن استفاده از پرده های حصیری ، کاغذ دیواری و پارچه های کتانی و تاکید بر روی وسایل حصیری همگی منجر به ایجاد هارمونی در این اتاق شده است.

ایجاد بافت مصنوعی

نیازی نیست که بافتها کاملا محسوس کار شوند. الگوهای نقاشی شده بر روی این دیوار در عین تک بعدی بودن جلوه ایی بصری از بافت ایجاد کرده اند.

از بافتها برای تغییر استفاده کنید

جلوه مبلمان معمولی خود را با قرار دادن بافتها در اطراف آنها تغییر دهید.صندلی هایی با روکش پارچه ایی ، میز چوبی و صندلی راحتی مجلل در کنار فرش حصیری . دیوار سنگی حسی متفاوت از زندگی راحت و روستایی القا میکند. در حالیکه تزیینات قرار گرفته در روبروی آیینه جلوه ایی رسمی نیز به فضا داده است.

موکت خارجی
موکت اروپایی
Lawn
موکت سالن آمفی تئاتر
Office
Hospitality
Residential
موکت ضد اشتعال
موکت با کیفیت