هیس پنل

امروز با گسترش تکنولوژی های ساخت ، استفاده از مصالح پیش ساخته که به منظور استفاده در پوششهای سقف کاذب و دیوار و نما به کار گرفته می شود و با توجه به امکان کنترل کیفیت بیشتر و سرعت اجرای بالا ، این نوع محصولات بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته است . برند هیس پنل یکی از محصولات با کیفیت و جدید تولید شده در ایران می باشد که با دارا بودن گواهینامه های آکوستیک و ضریب جذب ،مقاومت به حریق،ضریب حرارتی و تطابق با محیط زیست یکی از با کیفیت ترین کالاهای پرکاربرد ساختمانی را عرضه نموده است.

شرکت آرتنوس به عنوان نماینده انحصاری فروش محصولات هیس پنل می باشد.

مزایای استفاده از هیس پنل

  • سازگاری صد در صد با محیط زیست

هیس پنل بدون استفاده از چسبها و رزین های شیمیایی ساخته می شود هیچگونه ضرری برای انسان و محیط زیست ندارد و تابع الزامات ملی حفاظت محیط زیست می باشد.

  • عملکرد ضد حریق

کاملاً مطابق استانداردهای اروپایی (EN1305-1-1)می باشد که به معنای بسیار مقاوم در برابر آتش با دودزایی بسیار اندک و بدون ریزش می باشد.

  • طول عمر بالا و مقاومت مکانیکی

هیس پنل ها پایداری قابل توجهی در برابر شرایط بیولوژی (قارچها ، کپک ها ، حشرات موذی) و شیمیایی و آب و هوایی دارند که جمیع این موارد سبب تضمین عمر بالای 70 سال این پنل ها در کاربردهای داخل ساختمان شده است.

ما معتقدیم...

 که با استفاده از هی س پانل ، به دلیل استفاده از مواد تشکیل دهنده کاملا طبیعی ، به فضایی آرام و به دور از هیاهو و سروصداهای شهری و آلودگی هوا دست پیدا خواهید کرد. با تولید این محصول به دلیل سازگاری صد در صد با محیط زیست، کمک به ایجاد محیطی سالم تر و بهداشتی تر نموده ایم.
آرتنوس با نگرش کامل احترام به محیط زندگی و تولید محصولی فاقد هرگونه ماده خطرناک مرتبط با سلامت انسان ، با کسب گواهینامه های زیست محیطی و برگشت پذیر بودن کامل محصول به چرخه حیات و طبیعت، پیام زندگی سالم را به مخاطبان خود عرضه نموده و این اطمینان را به آن ها می دهیم که با محصولی کاملا استاندارد و مطابق با معیار های بین المللی سر و کار خواهند داشت.