رنگ در دکوراسیون محل کار

برای اغلب افراد، کل فرآیند تناسب اداری می‌تواند گیج‌کننده باشد. انتخاب طرح و رنگ مناسب برای فضای داخلی دفتر زمانی که می‌بایست دفتر خود را طراحی کنید بسیار اهمیت دارد. اگرچه انتخاب ترکیب رنگ ممکن است دشوار به نظر برسد؛ اما باید بدانید که به‌طور غیرمستقیم بر تمرکز شما و فضا و افرادی که در آن هستند تاثیر خواهد داشت، بنابراین بر بهره‌وری شما نیز تاثیرگذار خواهد بود. طرح‌های رنگی برای فضای داخلی اداری به شما کمک می‌کنند تا ایده اصلی پشت تاثیر رنگ‌ها بر خلق‌وخو و بهره‌وری را به‌طور کلی درک نمایید.

چند مثال برای ایده های طرح رنگ اداری در ترکیب با مبلمان اداری

رنگ‌ها بیش از آنچه که تصور می‌کنیم بر زندگی روزمره ما تاثیرگذار هستند و زمانی که صحبت از محیط اداری به میان می‌آید، استفاده استراتژیک از رنگ‌ها می‌تواند به افزایش بهره‌وری، سلامت و شادی کارکنان کمک کند. تاثیر طرح رنگ یک دفتر بر کارمندان آن محیط ممکن است شما را شگفت‌زده نماید.

رنگ سبز با مبلمان اداری چوبی

رنگ سبز کم‌رنگ می‌تواند محیط کاری آرامش‌بخشی را در دفتر شما ایجاد نماید. هنگامی که با مبلمان اداری چوبی همراه می‌شود، می‌تواند فضای زیبایی‌شناختی و آرام‌تری را در دفتر شما به وجود آورد. تاریکی یا روشن بودن تن رنگی می‌تواند به شما کمک کند تا گرما یا خنکی را به محیط اداری خود بیفزایید؛ بنابراین ممکن است به فکر استفاده از رنگ سبز تیره‌تر باشید تا از محیط گرم‌تری برخوردار شوید. این یک طرح رنگ عالی برای دکوراسیون داخلی اداری به حساب می‌آید.

رنگ آبی با مبلمان اداری سفید

آبی یکی از جالب‌ترین رنگ‌ها در ایده‌های طرح رنگ به شمار می‌رود. ممکن است به فکر رنگ‌آمیزی دیوارهای خود به رنگ آبی روشن و افزودن مبلمان مدرن ارگونومیک به دفتر خود باشید. به‌طور معمول، یک میز اداری سفید ظاهری زیباتر به دفتر شما می‌بخشد و به شما در حفظ مینیمالیسم کمک می‌کند. این طرح رنگی برای فضای داخلی اداری و اتاق‌هایی که نور بهتری دارند مناسب‌تر خواهد بود؛ چراکه روشنایی و سرزندگی محیط اداری شما را افزایش داده و به شما کمک خواهد کرد تا محیطی آرام و کاربرپسند بسازید.

رنگ طوسی با مبلمان اداری مشکی

اگر بین رنگ‌های سبز و آبی اشتباه دچار تردید شده‌اید، رنگ طوسی رنگ ایده‌آلی برای دفتر شما خواهد بود. این رنگ ترکیبی از رنگ‌های آبی و سبز بوده که می‌تواند به شما کمک کند تا ظاهری آرام‌تر و روشن‌تر در دفتر خود داشته باشید. دفاتر با چنین ترکیب رنگی اغلب زیباتر و منحصر‌به‌فردتر از هر ترکیب رنگ دیگری به نظر می‌رسند. اگر آن را با یک میز اداری چوبی و یک صندلی اداری ارگونومیک مشکی ترکیب نمایید، بی‌نظیر خواهد شد. گاهی اوقات نیز ممکن است با خود بیندیشید که مبلمان اداری خود را کاملاً مشکی کرده تا جلوه بهتری را به وجود آورید.

دکوراسیون و مبلمان اداری سفید ساده

اغلب کارکنان یک محیط اداری آرام‌تر و سبک‌تر را می‌پسندند. از این نظر، می‌توانید برای دکوراسیون و مبلمان رنگ سفید را در نظر بگیرید. در چنین ترکیبی به میزها و صندلی‌های اداری سفید نیاز خواهید داشت. ممکن است در اندیشه افزودن چند قاب عکس با تم سفید باشید تا یک‌دست بودن رنگ در سراسر دفتر کار خود ایجاد نمایید. چنین دفتری نه تنها زیبا به نظر می‌رسد، بلکه به شما کمک می‌کند تا با چیدمان اداری مینیمالیستی مدرن همگام شوید.

رنگ خاکستری کلاسیک با مبلمان اداری چوبی

رنگ خاکستری کلاسیک اساساً تن رنگی تیره‌تری برای آن دسته از کارکنان اداری است که قصد دارند محیطی فعال‌تر و پرانرژی‌تر به وجود آورند. اگرچه رنگ خاکستری اثر آرامی دارد؛ اما سایه تیره‌تر آن می‌تواند به افزایش بهره‌وری کمک کند. برای اطمینان از حفظ احساس طبیعتی آرام همراه با انرژی مثبت در ترکیب رنگ، به فکر اضافه کردن یک میز اداری چوبی و همچنین صندلی و مبل اداری باشید تا ظاهری متعادل به دفتر کار خود ببخشید. همچنین می‌توانید به افزودن چند قطعه زیبای چوبی به عنوان دکور و کمد اداری بیندیشید.

رنگ دیوار قهوه ای با مبلمان اداری چوبی

ترکیب رنگ دیوار قهوه‌ای با مبلمان اداری، یکی از طرح‌های رنگی گرم‌تر برای چیدمان مبلمان اداری به شمار می‌رود. این طرح رنگی فضای اداری که یک رنگ گرم است، می‌تواند به شما انرژی بدهد و شما را به انجام کارهای بیشتر ترغیب سازد. بنابراین بهتر است که از آن در دفاتری بهره ببرید که حجم کاری بیشتری داشته و قصد دارید تا تلاش فردی بیشتری را برای انجام کارها ارائه دهید.

دیوارهای زرد پاستلی و مبلمان اداری سفید

این یکی از طرح‌های رنگی جالب طراحی داخلی اداری به حساب می‌آید. دیوارهای زرد پاستلی و مبلمان اداری سفید رنگی بیشتر از ترکیب رنگ مبلمان اداری شما به چشم می‌خورند. بنابراین، برای محیط‌های کاری که افراد بیشتر به کار تیمی وابسته هستند و برای حفظ دوستی به محیطی آرام‌تر نیاز دارند، انتخاب مناسب‌تری خواهد بود. این ترکیب رنگ و مبلمان اداری برای دفاتر خانگی یا مکان‌هایی که می‌بایست در آن‌ها کارهای سبک‌تری انجام گیرند و به محیط کاری آرام‌تری نیازمند هستند نیز ایده‌آل به نظر می‌رسد.

دیوارهای سفید و مبلمان اداری سیاه و سفید

دیوارهای سفید همراه با مبلمان اداری سیاه و سفید نیز یکی دیگر از ترکیب رنگ‌ زیبای مبلمان اداری است. در این ترکیب رنگی ممکن است به فکر اضافه کردن یک صندلی اداری سیاه_ سفید و یک میز ایستاده سفید باشید تا ظاهری منحصربه‌فرد را به دفتر خود ببخشید. داشتن دکور اداری مرتبط که با این ترکیب رنگ به‌خوبی هماهنگ می‌شود، دفتر شما را در میان دفاتر معمولی متمایز می‌سازد.

موکت خارجی
موکت اروپایی
Lawn
موکت سالن آمفی تئاتر
Office
Hospitality
Residential
موکت ضد اشتعال
موکت با کیفیت