عوامل موثر بر قیمت چمن مصنوعی فوتبال

چمن مصنوعی زمین فوتبال

عوامل موثر بر قیمت چمن مصنوعی فوتبال:

امروزه عوامل زیادی هستند که بر روی قیمت چمن مصنوعی فوتبال تاثیر گذار هستند.  توجه به این عوامل در هنگام خرید چمن مصنوعی برای فوتبال، به شما کمک می کند تا محصولات با کیفیتی را تهیه کنید. در لیست زیر شما می توانید مهم ترین عوامل موثر بر روی قیمت چمن مصنوعی برای فوتبال را مشاهده کنید.

  • کیفیت ساخت
  • فرمول ساخت
  • نوع چمن
  • تراکم طولی چمن
  • دیتکس چمن مورد نظر
  • ارتفاع چمن مصنوعی
  • نوع زیره چمن مصنوعی
  • ابعاد چمن مورد نظر

هر کدام از این عوامل به نحوی خاص بر روی قیمت نهایی چمن مصنوعی برای فوتبال تاثیر گذار هستند. با خرید از بهترین شرکت فروشنده، شما می توانید بدون نگرانی در مورد قیمت، یک محصول با کیفیت را تهیه کنید.

 

 

چمن مصنوعی

ویژگی های مهم چمن مصنوعی فوتبال

 

۱٫دوام و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه

چمن مصنوعی ورزشی باید دوام و استحکام بالایی داشته باشد و خیلی زود بر اثر فشار و ضربه دچار آسیب دیدگی نشود. در واقع طول عمر چمن مصنوعی برای اجرا در زمین فوتبال بسیار اهمیت دارد.

۲٫ارتفاع مناسب الیاف

یکی دیگر از ویژگی های بهترین چمن مصنوعی فوتبال داشتن ارتفاع مناسب الیاف است. بهترین ارتفاع مخصوص این نوع چمن مصنوعی حدود ۵۰ الی ۶۰ میلی متر است.

۳٫قابلیت ایستا

داشتن ویژگی ایستایی نخ های چمن روی عملکرد آن در حین بازی بسیار تاثیرگذار است و باعث می شود در صورت خمیدگی بعد از ضربه خیلی زود به حالت اولیه خود باز گردد.

۴٫الیاف انعطاف پذیر

انعطاف پذیر بودن الیاف چمن مصنوعی باعث پیشگیری از آسیب دیدگی بازیکنان می شود و سطح کاملا ایده آلی را برای آن ها به ارمغان می آورد.

بهترین چمن مصنوعی برای فوتبال

 

فوتبال یک بازی طولانی مدت است که به محض شروع، تعداد بازیکنان زیاد آن شروع به دویدن می کنند و دائما به این طرف و آن طرف زمین می رود.

به همین دلیل، چمن مصنوعی فوتبال در برابر فشار زیادی قرار دارد. بهترین چمن مصنوعی برای فوتبال، محصولی است که دارای عمر طولانی باشد تا هر چند وقت یک بار لازم نباشد برای مساحتی به این بزرگی چمن مصنوعی تمدید شود.

همچنین استحکام و مقاوت چمن مصنوعی برای فوتبال از اهمیت زیادی برخوردار است تا در برابر ضربات بازیکنان خیلی زود خراب نشود. یکی دیگر از ویژگی های بهترین چمن مصنوعی برای فوتبال تراکم بالا آن است تا استحکام و مقاومت چمن بالا رود.

 

قیمت هر متر مربع چمن مصنوعی فوتبال؟

 

اگر برای خرید چمن مصنوعی فوتبال به بازار مراجعه کرده باشید، کاملا متوجه شدید قیمت بر اساس هر متر مربع مشخص می شود. با بررسی اطلاعات و ویژگی های لازم این نوع چمن می توانید براساس متراژ مشخص شده با تماس با پشتیبان های ما از طریق شماره های موجود در صفحه از قیمت چمن مصنوعی فوتبال اطلاع پیدا کرده و محصول مناسب خود را خریداری کنید.

چمن مصنوعی_پارک_مدرسه_روف گاردن
موکت خارجی
موکت اروپایی
Lawn
موکت سالن آمفی تئاتر
Office
Hospitality
Residential
موکت ضد اشتعال
موکت با کیفیت