چمن مصنوعی برای پارکینگ

اگر تصمیم به اجرای چمن مصنوعی برای پارکینگ دارید، مطمئنا سوالات زیادی در ذهنتان ایجاد شده است. امروزه به دلیل بحران کم آبی ، استفاده از چمن مصنوعی بسیار افزایش یافته است و نه تنها در زمینه ورزشی بلکه در زمینه های مختلفی مانند بالکن، تراس، حیاط، رستوران ها، ساختمان های اداری و … از این ایده جذاب استفاده می کنند. دلیل پرطرفدار شدن چمن، تبدیل یک فضا بی روح و کسل کننده به فضای سرسبز و زیبا است و علاوه بر این تفاوت چمن مصنوعی با طبیعی بسیار گسترده است و این موضوع بیانگر آسان بودن، نحوه نگهداری چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی است. بنابراین خیلی ها ترجیح می دهند از این محصول برای پیاده سازی فضاهای سرسبز خود استفاده کنند و یکی از همین فضاها پارکینگ است.

حال اگر می خواهید چمن مصنوعی برای پارکینگ تهیه کنید، باید با ویژگی های آن آشنا شوید و بررسی کنید آیا واقعا امکان نصب چمن مصنوعی در پارکینگ وجود دارد یا خیر؟

چرا چمن مصنوعی؟

چمن مصنوعی بسیار شبیه چمن طبیعی است و از نظر رنگ و دید برای چشم ها بسیار آسان است و این قدرت را دارد که فضا را کاملاً دگرگون و زیبا کند. امروزه شاهد انواع چمن مصنوعی هستیم؛ حال اگر بخواهید از آن برای پارکینگ استفاده کنید و روی آن امکان رانندگی وجود داشته باشد باید نوع مناسب چمن را خریداری کنید. چمن مصنوعی از انواع الیاف مصنوعی ساخته شده است؛ مانند پلی پروپلین و پلی اتیلن. ماده استفاده شده در ساخت این محصول روی استحکام و انعطاف پذیری بسیار تاثیرگذار است. بنابراین برای انتخاب بهترین چمن پارکینگ باید به نوع الیاف و ساختار آن توجه داشته باشید.

 

بهترین چمن مصنوعی پارکینگ؛ توجه به ویژگی ها محصول

ویژگی های چمن مصنوعی پارکینگ چیست؟ چمن مصنوعی برای این محیط باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا خیلی زود آسیب نبیند؟

بسیار هیجان انگیز است! زمانی که وارد پارکینگ می شویم فضای سرسبز و آرامش بخشی روبرو چشم های شما شکل می گیرد. یا زمانی که می خواهید صبح خود را آغاز کنید، از در محیطی کاملا سرسبز و آرامش بخشی گذر می کنید. در این شرایط انگیزه کافی برای یک شروع خوب را کسب خواهید کرد.

پس برای خلق این رویا، در ادامه با ویژگی هایی که چمن مصنوعی مناسب پارکینگ باید داشته باشد، آشنا شوید:

  • تراکم چمن مصنوعی بسیار اهمیت دارد. باید چمنی انتخاب کنید که تراکم باشد و خیلی زود بر اثر فشار لاستیک ماشین آسیب نبیند.
  • چمنی که از چند لایه زیره ساخته شده است، مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد.
  • ارتفاع چمن می تواند متغیر باشد. اما توصیه می‌کنیم بهترین ارتفاع برای چمن مخصوص پارکینگ، کمتر از ۳۵ میلی متر است.

 

 

نصب چمن مصنوعی در پارکینگ

نصب چمن مصنوعی در پارکینگ مانند دیگر محیط ها است. برای جذابیت بیشتر می توانید از ایده های مختلف استفاده کنید. یکی از سوالاتی که برای طرفداران چمن پیش می آید این است که چگونه این محصول را برای فضای داخلی پارکینگ به کار ببریم؟ برای اجرا آن ایده های مختلفی وجود دارد. در موارد زیر با چند ایده پرکاربرد آشنا می شوید:

۱٫جذاب ترین روش نصب: جذاب ترین ایده، نصب چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک است. در این صورت دیگر نگرانی بابت فشار زیاد از حد روی چمن مصنوعی نخواهید داشت و در عین حال از زیبایی های چمن بهره مند می شوید.

۲٫ نصب تنها در فضای کم تردد: می توانید چمن را تنها در فضایی نصب کنید که تردد کمتری وجود دارد. اما تاثیر بسیار زیادی روی محیط و زیبایی پارکینگ می گذارد.

۳٫ نصب در کل پارکینگ: امکان اجرای چمن مصنوعی در کل پارکینگ هم وجود دارد. شما می توانید بهترین چمن مصنوعی را تهیه و آن را به صورت یکدست در فضای پارکینگ اجرا کنید. با کمک این ایده محیطی کاملا سرسبز و یکپارچه با زیبایی خاص خواهید داشت. پیشنهاد ما این است که در کنار چمن مصنوعی، کاشتن گیاهان و گل های تزیینی را فراموش نکنید تا فضای پارکینگ را به یک فضایی شبیه به باغ ترسیم کنید و از نهایت سلیقه خود استفاده نمایید.

 

 

قیمت چمن مصنوعی چقدر است؟

قیمت چمن مصنوعی پارکینگ با توجه به ویژگی های آن مشخص می شود. هرچقدر کیفیت محصول بیشتر باشد مطمئنا هزینه پرداختی بیشتر خواهد بود. همچنین طول عمر مفید چمن مصنوعی روی هزینه آن تاثیر می گذارد.

تمام ویژگی های چمن هنگام خرید برای شما مشخص می‌شود و باید با توجه به آنها مناسب ترین چمن را برای محیط پارکینگ انتخاب کنید. از آنجا که محیط پارکینگ یک محیط پر رفت و امد است، مناسب ترین چمن، چمنی است که انعطاف پذیر باشد و خیلی زود، زیبایی و ظاهر اولیه خود را از دست ندهد.

از کجا سفارش دهیم؟

همانطور که متوجه شدید، اجراب چمن مصنوعی در پارکینگ خانه تاثیرات فوق العاده روی نمای ظاهری  دارد و باعث می شود پارکینگ شما بسیار متمایز در دیگر پارکینگ ها به نظر برسد. حال برای خرید می توانید از فروشگاه های مختلفی سفارش خود را انجام دهید. اما تنها انتخابتان یک مرکز معتبر فروش باشد. 

همچنین این مجموعه در زمینه نصب و اجرای چمن مصنوعی فعالیت دارد و می‌توانید با کمک مشاورین تخصصی بهترین تصمیم را بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت چمن مصنوعی با مشاورین آرتنوس تماس بگیرید.