چمن مصنوعی پینت بال

چمن مصنوعی_پارک_مدرسه_روف گاردن

بازی پینت بال مانند دیگر ورزش ها مانند فوتبال، تنیس نیاز به یک زمین بازی مقاوم و ماندگار دارد. اگرچه برخی از زمین های پینت بال در محیط های طبیعی مانند منطقه های جنگلی یا بیابان اجرا می شود. اما سایر امکانات پینت بال مانند چمن مصنوعی ضرورت بسیاری دارد و سال هاست که از چمن مصنوعی برای خلق زمین پینت بال استفاده می شود. دلیل انتخاب چمن از نوع مصنوعی راحتی و سازگاری مداوم آن است. همچنین این محصول کشش و ایمنی لازم را برای بازیکنان ایجاد می کند.

چمن مصنوعی مورد استفاده برای پینت بال به گونه‌ای طراحی شده است که اجرای آن آسان و سبک وزن است. یکی از مهم ترین اجزای بازی پینت بال سنگرهای میدانی است که برخلاف دیگر بازی ها از تپه های بزرگی تشکیل می شود تا بازیکنان از آن برای پنهان کردن خود استفاده کنند. نصب چمن مصنوعی برای انواع پناهگاه ها به راحتی امکان پذیر است. معمولاً انواع الیاف چمن مصنوعی برای زمین پینت بال استفاده می شود؛ مانند چمن های ساخته شده از نایلون پلی اتیلن یا ترکیبی از این دو.

 

نصب چمن مصنوعی برای زمین پینت بال؛ بدون دردسر نگهداری

با نصب چمن مصنوعی برای زمین پینت بال، چمن برای سال طولانی محکم باقی می ماند و تنها به حداقل تعمیر نیاز دارد .برای زمین های خارج از محوطه هم زیرسازی مناسب انجام می شود تا هنگام بارش باران از تجمع آب جلوگیری شود. زیرسازی مناسب چمن مصنوعی این تضمین را می دهد، چمن مصنوعی با کیفیت و دوام بسیار خوب چندین سال به راحتی قابل استفاده باشد و از تجمع باکتری ها و گل و آلودگی ها و سایر مشکلات احتمالی به خوبی جلوگیری می شود.

 

چمن طبیعی

یکی دیگر از مزایای چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی عدم نیاز به آبیاری، از بین بردن علف های هرز و چمن زنی یا کود دهی است. واقعیت این است که چمن مصنوعی ورزشی باعث می شود زمین ورزشی پینت بال به بالاترین حد کیفیت برسد و برای حفظ آن در قسمت های ترافیک بالا یا شرایط آب و هوایی، هرگز شما با موضوعات چالش برانگیز و دردسرساز روبرو نخواهید شد.

چمن مصنوعی_پارک_مدرسه_روف گاردن

۱٫تیغه کوتاه؛ تمیز کردن آسان تر

چمن مصنوعی ورزشی دارای تیغه کوتاه برای زمین های سرپوشیده مناسب تر است از شرایط های بیرونی است که به راحتی قابل استفاده و تمیز کردن آنها نسبت به دیگر چمن‌ها راحت تر می باشد. اما اگر دوست دارید برای فضای باز از چمن مصنوعی شبیه به چمن طبیعی برخردار باشید، از تیغه های بلندتر استفاده کنید.

۲٫تیغه بلند، ظاهری زیباتر

چمن مصنوعی دارای تیغه بلند از نظر ظاهری جذاب تر است و شباهت بیشتری با چمن طبیعی دارد. اما نحوه تمیز کردن آن می‌تواند دردسرساز باشد و ممکن است برای زمینه ای ورزشی گزینه مناسبی نباشد.

امروزه انواع چمن مصنوعی در وزن، تراکم، ارتفاع مختلف طراحی می شود که از این ایده در تنوع بسیار زیادی برای زمین پینت بال استفاده خواهد شد. درست مانند چمن مصنوعی فوتبال و دیگر ورزش ها. برای خرید چمن مصنوعی باید کیفیت ایمنی و دوام محصول را به خوبی در نظر بگیرید، چه این محصول را برای یک زمین بزرگ پینت بال بخواهید و چه یک مرکز داخلی کوچک.

موکت خارجی
موکت اروپایی
Lawn
موکت سالن آمفی تئاتر
Office
Hospitality
Residential
موکت ضد اشتعال
موکت با کیفیت