چند راهکار برای استفاده از دیوار های کوچیک!

فضای ذخیره سازی

یکی از نکاتی که در دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ایی برخوردار است، نیاز به فضا های ذخیره سازی در فضا های محدود به ویژه در آشپزخانه های کوچک و هم چنین دسترسی آسان به آن ها می باشد. از طرفی سازماندهی لوازم آشپزخانه علاوه بر جلوگیری از شلوغی و در هم ریختگی فضا، موجب کاهش بی نظمی فضای داخلی می شود. معمولا آشپزخانه ها دارای کابینت ها و کشوهای معمولی می باشند ولی طراحی فضا های ذخیره سازی دچار تحول بزرگی شده و این نوآوری منجر به خلق ایده های جدید و کارامد شده است.

مرکز پیام رسانی

لیست خرید ها، برنامه غذای هفتگی ، قرار های مهم و یا حتی یاد داشت گذاشتن برای دیگر اعضای خانواده را می توانید به جای یخچال روی این دیوار که با رنگ سبز تبدیل به تخته شده است با گچ بنویسید.

جایی برای نشستن

قرار دادن یک صندلی یا یک نیمکت در کنار این دیوار های کوچک می تواند مکانی برای پوشیدن کفش، حرف زدن با تلفن و یا گوشه ایی دنج برای استراحت و مطالعه ایجاد کند.

فضای هنری برای بچه ها

پیدا کردن مکانی برای بچه ها که در آن کارهای هنری انجام دهند، مثلا نقاشی بکشند و یا کار دستی هایشان را به نماش بگزارند در خانه های کوچک راحت نیست. یک تخته سیاه روی دیوار می تواند این فضا را در اختیار آنها قرار دهد و شما هم به راحتی می توانید آن را تمیز کنید.

فضای بیشتر برای قابها

ایجاد گالری دیواری یک راه ساده و جذاب جهت شخصیت بخشیدن و ایجاد سبک در هر اتاقی است!

برای این کار به نقاشی کردن دیوار و یا کاغذ دیواری هیچ نیازی نیست، تنها چیزی که نیاز است که چکش و مجموعه‌ای از آثار هنری است.

به احتمال زیاد در کافی‌شاپ‌ها یا رستوران‌ها گالری دیواری را مشاهده کرده‌اید.

گالری دیواری برای دیوار سالن غذاخوری، اتاق خواب، سالن نشیمن، …. بسیار جالب و هیجان برانگیز است.

مورد چالش برانگیز برای ایجاد گالری دیواری نحوه چیدمان آن بر روی یک دیوار خالی است که در این نوشته راجع به نحوه ایجاد و روش‌های چیدمان گالری دیواری توضیح می‌دهیم. 

پر کردن دیوار های برزگ با قاب عکس کار سختی است اما دیوار های کوچک رابه راحتی می توان به دیوار گالری تبدیل کرد.

اضافه کردن رنگ

این رنگ براق بر روی این دیوار کوچک تمام فضای خنثی و بی روح خانه را تحت تاثیر قرار داده است. استفاده از این رنگ پررنگ در ورودی خانه یک عنصر شاد به فضا اضافه کرده است.

موکت خارجی
موکت اروپایی
Lawn
موکت سالن آمفی تئاتر
Office
Hospitality
Residential
موکت ضد اشتعال
موکت با کیفیت